Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 2.4jtd Срещу Алфа 156 2.5V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 2.4jtd Срещу Алфа 156 2.5V6

    http://kgb.alfaromeo-bg.com/JTDvsV6/

    цялата статия е там....ето една част от нея. Става въпрос за стария дизел не за мултиджета.



    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

  • #2
    За феновете на новите дизели (имам предвид тея които мислят 4е много варвят и стават за спорт)Ето 4е дори при еднакви кубатури
    бензиновият агрегат е по силен А какво остава за турбо
    бензини нека да няма ве4е напразни спорове а :thumb:

    Comment


    • #3
      Колко по-силен? Каква е цената като си купуваш 156 2.4 или 2.5? И разликата в разхода минимум х2! Мисля че няма нужда от коментар. А все пак си говорим за ежедневна кола а не такава която да караш само на пистата
      XTruck

      Comment


      • #4
        Мисля, че колегата просто има предвид, че при еднаква кубатура и стандартен двигател (а не подобрения Милениум дизел), бензиновия вариант е по-пъргав и бърз. Разбира се, всички знаем откъде идва печалбата при дизелите - по-евтиното гориво (и малко по-малък разход) и по-големия въртящ момент.
        Така че споровете наистина са безсмислени - и двете коли са много добри
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #5
          Ok.....де ама ако вземем стандартен 2.4мултиджет....175к.с.

          8.2сек. от нула до 100км/ч
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KGB
            Ok.....де ама ако вземем стандартен 2.4мултиджет....175к.с.

            8.2сек. от нула до 100км/ч
            Ами пак - бензинката е 192 коня, а хората си признават че всъщност 0-100 ги прави не за 8.28, а за 7.3 ...
            Ама това вече започва да става именно безсмислен спор...
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #7
              Какво става с 156 V6 24V след лека модификация:

              Power: 211 bhp at 6500 rpm
              Torgue: 249 nm at 5000 rpm
              0-62mph: 7.0 sec

              А сега за да си дойдат нещата по местата трябва "леко" да модифицираме бензиновия двигател и да му сложим и BiTurbo - Е сега да ги сравним

              А именно: 2.5 V6 24V Biturbo
              Power: 267 bhp
              Torgue: 401 nm at 4400 rpm
              0-62mph: 5.9 sec
              Max Speed 269 km/h

              П.С. Спрете да сравнявате турбо коли с атмосверки
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от KGB
                Ok.....де ама ако вземем стандартен 2.4мултиджет....175к.с.

                8.2сек. от нула до 100км/ч
                А да вземем бензиновия го турбинираме та да се уеднаквят отвсякаде и да видим тогава а???стига с тея спортни дизели !
                такова животно нема !! и в слу4ая нямам предвид
                разхода а динамиката и спортните ка4ества на колите и баба
                знае 4е дизела е по добър за всекидневна кола (дори и аз ве4е
                имам такъв)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                  (дори и аз ве4е
                  имам такъв)

                  Видяхме го и тоя момент хехе
                  Турбо е истината, дали на бензин или на нафта, кой как му е кеф!
                  sigpic
                  === 75 1.8 T '86 ===
                  === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                  If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Dexer
                    Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                    (дори и аз ве4е
                    имам такъв)

                    Видяхме го и тоя момент хехе
                    Турбо е истината, дали на бензин или на нафта, кой как му е кеф!
                    in turbo veritas !!!! малко на латински

                    Comment


                    • #11
                      Да де ама ние си говориме и за това кое колко досръпно е! Естествено че най-готино е бензин битурбо за спортна кола или пък например Ферари Енцо! Но при положение че 98' 156 2.4 струва 46 850 000 ит. лири а 2.5 53 000 000 и след 1000лв. още за чип при 2.4 става 47 850 000 и върви колкото 2.5 а харчи 2 пъти по-малко има някаква логика да си купиш 2.4 и не случайно има доста повече продадени. Пак повтарям друго е ако не ти дреме колко пари даваш или ако целта ти е тази кола да я караш на писта
                      XTruck

                      Comment


                      • #12
                        Напълно съм съгласен с Quadrifoglio!
                        Ако става дума за "практичност" - Дизела бие, но ако се сравняват двете коли като динамика, възможности за подобрение и удоволствие от шофирането V6 бензина е неотразим
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Този спорт е безмислен....едните сме дизели другите бензинови маниаци...

                          Ок като говориме за подобрения мисля, че сте доста куци относно това до къде може да стигне коман райл дизела....

                          Ето ви един пример;

                          На моята кола...1.9ЖТД 115коня 280Нм заводски, с няколко подобрения (окооо 4000Евро) става 220коня и над 400Нм...ускорението пада до към 6сек до 100....а за междунни ускорение няма да говоря. Такава версия на моята кола се състезава в 24часовите състезания и е шампион пред БМВ 320д и много други. Ако погледнете колко е разлика между 147мица та победител от нейния клас и победитела от горния клас например Ферари 550маранело, ще останете доста учодени.

                          Бъдещето в дизелите...който иска да го приема който не иска....в момента прозводители още "озъптяват" дизеловите си агрегати, за да могат да продават бензиновите си такива.

                          Както и да е...спора продължава

                          След малко ще се опитам да постна...сравнение на Сеат Ибаза Купра дизел и бензин...
                          sigpic
                          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от KGB
                            Този спорт е безмислен....едните сме дизели другите бензинови маниаци...

                            Ок като говориме за подобрения мисля, че сте доста куци относно това до къде може да стигне коман райл дизела....

                            Ето ви един пример;

                            На моята кола...1.9ЖТД 115коня 280Нм заводски, с няколко подобрения (окооо 4000Евро) става 220коня и над 400Нм...ускорението пада до към 6сек до 100....а за междунни ускорение няма да говоря. Такава версия на моята кола се състезава в 24часовите състезания и е шампион пред БМВ 320д и много други. Ако погледнете колко е разлика между 147мица та победител от нейния клас и победитела от горния клас например Ферари 550маранело, ще останете доста учодени.

                            Бъдещето в дизелите...който иска да го приема който не иска....в момента прозводители още "озъптяват" дизеловите си агрегати, за да могат да продават бензиновите си такива.

                            Както и да е...спора продължава

                            След малко ще се опитам да постна...сравнение на Сеат Ибаза Купра дизел и бензин...
                            Е просто не те разбирам само ще кажа Alfa 156 S2000 - знаеш и данните така че не продължавай.

                            П.С. А така сега ко ше праиме ферари ще фалира щото няма дизел
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              100% ясно е че ако изкючиме парите от спора той веднага трябва да спре. Бензина има несравнимо повече + при положение че игнорираме разходите
                              XTruck

                              Comment

                              Working...
                              X